måndag 12 november 2012

Låt mig presentera...


..Anledningen till min långa bloggtorka! :) 

För 2,5 veckor sen utökade vi familjen med en liten & perfekt tjej! 
Både bloggen och systemkameran har haft nio månaders vila i och med detta, men jag hoppas att inspirationen återkommer när vi landat helt i vardagen och rutiner. 

Nu ska hela familjen ut och sätta tillbaka fönsterna till pysselrummet så jag kan ut och pyssla utan att det är kallt! 

Kram Amanda

(P.S. Lilla M tillhör mitt privatliv och kommer inte att bli en del av bloggens innehåll!) 


2 kommentarer:

Miruschka sa...

JAG FÖRSTOD DET!!!!!
Gud så roligt, stort grattis till er båda:)
Kram♥

helene sa...

Vilken liten sötnos ni har fått <3 å vilket fint namn till lilla prinsessan kram helene

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...