måndag 24 mars 2014

Ett påbörjat projekt!

Heeej igen! 
Om det fortfarande är någon som kikar in? 

Nåja, jag har inte vart speciellt aktiv, varken som bloggare eller som läsare, men plötsligt slogs jag av att det kanske kunde vara dags att ta tag i det igen! 

Tiden rusar iväg, våren är på ingång och snart är väl sommaren över.. Det händer mer och mer på denna gård, vi renoverar lite där, bygger lite där, bakar en massa gott och pysslar på både det ena och det andra. 
Jag drömmer om ett växthus, fin & blommande trädgård och att en mellanvägg ska byggas på övervåningen så lillskrotan får ett litet krypin att sova i. Så jag har att stå i! 

Hursom så har lillskrotan fått ett intresse efter mig i alla fall, hon är proffs på att vispa och ska jämt vara med och laga mat! Ett kakmonster är hon också....
Så när vi var på IKEA igår föll jag pladask när hon inte ville gå från miniköket så då fick ett sådant följa med hem! Jag som skulle bygga ett eget.. Hum, ja, jag tänker inte låta det vara i inköpsskick i alla fall, så på med lite färg och dekorplast! Resultatet borde jag kunna visa om några dagar när väntan på färgens torktider är över och allt ihopmonterat!


Jag antar att lillskrotan blir nöjd, och jag har något att pyssla med & till! 

 Kram från mig!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...